onsdag den 4. december 2013

Ønskeseddel julen 2013

Familien efterspørger ønskeseddel. Nu er den lavet, nogle af ønskerne er økonomisk "frommere" end andre.
 
Royal Copenhagen - jeg holder meget af deres ting - ikke mindst elements - 
denne fine krukke må meget ligge under mit juletræ
 
 


 Rustikke tallerkner, gerne som disse...

 
Helene Rohners smykker er helt fantastiske!
Jeg ønsker mig
  
 
 

 eller denne
 
 
 
 thekanden som også designet af Helena Rohner er ligeledes fantastisk
 
 

Lågkrukken har i lang tid været blandt mine ønsker

 
Af mine to dejlige veninder, Therese & Louise, fik jeg til min fødselsdag denne fine træskål - jeg kunne godt tænke mig endnu en Rohner - bowl

 

 
Andrea Brugi, en italiensk designer, laver de smukkeste ting i oliventræ.
Jeg er så heldig, at jeg har et skærebræt, men jeg ønsker mig endnu et.
 
 

 

 
 



 

 smukke knive - som vist desværre ikke længere kan bestilles



Jeg er helt pjattet med disse Smukke øreringe eller andre fra samme designer

 
Og denne smukke taske


Finnsdotttir vaser og krukker - kan man vist ikke få for mange af


I de smukkeste blå nuancer By Nord pude


en ny svampekniv er også på min ønskeliste



Og til Kristina fra Kristina
denne fine CH07 lounge - den er købt, og skulle have været leveret,  men jeg venter stadig på at få den. Jeg mener dog, at den er værd at vente på

 
 

2 kommentarer:

  1. Så fine ting du ønsker dig. Det hele måtte også godt bo hos mig.

    SvarSlet
  2. Ja, det er bestemt ikke så ringe endda ;) - Og hvis bare jeg få lidt af det, er jeg da mere end heldig :)

    SvarSlet