lørdag den 8. juli 2017

Sommerferie


Endelig, frites jeg til at skrive - endelig er det blevet sommerferie ... 
Jeg har lige brugt nogle dage på at finde roen og komme i det der sommeferiemode. Men i aftes hvor solen skinnede, hvor drengene og jeg var i haven og lavede bål, så kom det til mig... 
Og hvor vil jeg bestræbe mig på, at stornyde den - trodse dagene med regnvejr og bare NYDE! 



Det er yderst begrænset, hvad jeg har nået at være i haven i år..., men pyt, når roserne blomstrer, bierne summer, fuglene synger og citrongeranien afsender aromatiske dufte - og myggene ikke er for aggressive, så er haven skøn med al sit ukrudt og vildskab.



I år har jeg plantet salat i en af min morfars gamle trækasser, og det har nu vokset sig til store flotte salathoveder - jeg kan li det - velvidende, at det sikkert ikke lige var sådan, min morfar havde forestillet sig sine gamle værktøjskassers skæbne... 



I mit lille drivhus har jeg i år plantet to forskellige passionsblomster, og til min store glæde, er der rigtig meget gang i dem begge. 



Og så er jeg begyndt at skrive indlæg på en boligfacebookside der hedder boligindretning og kreativitet plus+ .... Det er meget blandet, hvad er er på siden, hvilket jo mulighed for, at vi rammer bredt og alle forhåbentlig kan blive inspireret. Jeg synes, det er super inspirerende alle de skriverier, jeg har med de mange mennesker, hvis hjem jeg er så heldig at lave boligreportager fra.








Du danske sommer, hvor jeg dog elsker dig!

1 kommentar:

  1. You should see how my buddy Wesley Virgin's biography launches with this shocking and controversial video.

    Wesley was in the military-and shortly after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to get anything they want.

    THESE are the exact same secrets many famous people (notably those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become wealthy and successful.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Maybe that thought has even taken place IN YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while riding an unregistered, garbage bucket of a vehicle with a suspended license and with $3.20 in his bank account.

    "I'm very frustrated with going through life check to check! When will I get my big break?"

    You took part in those types of thoughts, ain't it right?

    Your own success story is waiting to start. All you need is to believe in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    SvarSlet