torsdag den 21. november 2013

Seeruptranberg - give away


Som lovet i sidste indlæg skydes hermed Ylvalishules første give away i gang.
Det er med glæde og varme, at jeg her omtaler de to kvinder bag denne give away.  
 
 
De to dygtige kvinder, Mette Seerup & Chalotte Tranberg, står bag danske brand Seeruptranberg. Sammen skaber de, i eget værksted, smukke håndlavede porcelænsøreringe og julepynt i enkelt, fint og klassisk design.
 
Chalotte & Mette har samlet en pose med fem af deres fine juleporcelænsophæng - stjerne, hjerte, to engle og en hjort.
For at deltage i trækningen om de fine porcelænsophæng skal du skrive en kommentar herunder senest tirsdag d. 26 nov. kl. 16.00. 
Så lover jeg, at det fine porcelænspynt når hjem til den heldige vinder inden 1. dec.
P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn og mail) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d.26 november for at se, om du er den heldige vinder)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende inden for 5 dage


 
 
Mørket har for længst sænket sig over hjemmet, og derfor de lidt mørke og slørede billeder. Jeg håber dog, at I alligevel kan se, hvor fine og smukke ophængene er. I hvert fald ved jeg, at der er nødt til at bo en Seeruptranberg stjerne i mit lille træ på bogreolen

 
Chalotte & Mette laver også de skønneste porcelænsøreringe - en rigtig fin julegaveide 
Øreringene findes i et stort udvalg af farver og design.
 
Se gerne deres hjemmeside http://www.seeruptranberg.dk/
 


54 kommentarer:

  1. Sikke da noget fint pynt. Jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager også.
    Hilsen Gitte
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint :) Vil meget gerne være med her

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke - de vil pynte så fint i min stue :0)
    - og rigtig fin blog du har...fyldt med lækker inspiration.
    - Anne (slorhale@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Dejligt med en giveaway... Vi vil gerne deltage - de ville passe godt ind i det hvide tema i vinduet!
    - Cecilie

    SvarSlet
  6. Fantastisk smukke ting de laver. Jeg MÅ bare være med.

    SvarSlet
  7. De er virkeligt smukke som lyset spiller i glasuren. Tæl mig med

    SvarSlet
  8. Rigtig god ide. Seeruptranbergs bod var så flot ved siden af din til julemarked i Fonnesbækgade. I var alle rigtigt gode. Jeg er dybt taknemmelig for at kende så kreative mennesker som dig og dine veninder. Kærlig julehilsen Pia.

    SvarSlet
  9. Meget fint og enkelt julepynt! Jeg vil rigtig gerne være med.
    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  10. jeg er helt sikkert med :)

    // Maibritt

    SvarSlet
  11. Jeg deltager!
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  12. Følger med glæde din blog. Har lige fået min første rigtige alene-lejlighed i Udkants-dk, som jeg ved at istandsætte, hvor din blog tjener din blog tjener som stor inspiration. Måske den med tiden kunne blive lige så flot som dit hjem :). Har opgjort mit julepynt til at tælle en lidt sølle glimmer-fakta-købt julemus. Kunne derfor virkelig godt bruge noget lækkert pynt som dette, til at redde julen. Glædelig jul til dig og dine.

    cille_harild@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er de fine :-)
    Knus Maria // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  14. Øj, hvor er de fine. Jeg er med :-)

    /HelleD.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  15. så fine :) jeg krydser fingre
    sandravarn(a)gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/11/baby-maned-give-away-baby-month-give.html

    SvarSlet
  16. Jeg vil super gerne deltage. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. I'm looooooving it ;-D og x'er fingre for, JEG bliver den heldige.

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine. Jeg deltager meget gerne :)

    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage! :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hvor er det fin pynt! Jeg prøver lykken :-)

    SvarSlet
  21. skønt pynt, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Wauw hvor er de fine - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. Hej - smuk blok! Julemarked var virkelig et besøg vær!
    Hilsen Signe Jeppesen - Signejeppesen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hvor er de fine. De vil se super flotte ud på mit kommende juletræ :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  25. Virkelig lækker give away! Jeg er med!

    SvarSlet
  26. Hvor er de smukke, jeg deltager meget gerne.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  27. Dem ville jeg rigtig gerne kunne pynte med i december, Kristina!
    Har et par stjerneøreringe fra Seeruptranberg og det er først nu det går op for mig, at du kender dem - elsker de øreringe!!

    /Didde

    SvarSlet
  28. Hvor er det nogle smukke keramiksager de laver. Vores juletræ kunne godt bruge et strejf æstetik:-)
    Kh L

    SvarSlet
  29. De er virkelig smukke!

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er vild med smukke hvide porcelænsting til træet. Jeg har nogle få og det er altid dem jeg bliver gladest for at se, når træet skal pyntes.

    SvarSlet
  31. Wauw de er fine, deltager meget gerne :)

    vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Hvor er de fine. De må meget gerne hænge i min stue
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Superfine, de ville hænge rigtig fint i min stue ;-)

    SvarSlet
  34. Hvor er de fine, jeg er med ;-) mange hilsener Mette

    SvarSlet
  35. Virkelig fine :) Jeg vil meget gerne være med.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. De er virkelig smukke! Eftersom vi skal have juletræ i år, for første gang, har jeg gjort mig mange tanker omkring pynten der til. Jeg elsker disse fine og elegante ophæng, de ville være den perfekte start til juletræspynt :) Jeg håber at heldet er med mig ;) Rigtigt god aften, Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hvor er de fine. Den er jeg med på...

    SvarSlet
  38. Hvor er de fine og sirlige. Jeg vil meget gerne lege med :-)

    SvarSlet
  39. Smukke ophæng, jeg ved lige hvor de skal pynte ;)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg vil smadder gerne være med i kampen om de fine ophæng!
    Jeg krydser fingre og håber på lidt held :-)
    Hav en skøn aften!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  41. Hvor er det smukt...

    Det ville virkelig sætte prikken over i'et i årets julepynt herhjemme

    SvarSlet
  42. Besøgte jeres julemarked, som da bare var så hyggeligt. Håber I kunne ha` lyst til at gentage det. Har efterfølgende været herinde på din blog, og deltager gerne i legen. fam.dieckmann@fiberpost.dk

    SvarSlet
  43. Jeg prøver lykken og håber på held, for de er da SÅ fine.
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet
  44. De er smadder dygtige og Deres pynt er bare så fint. Jeg så det på et julemarked sidste år, er især vild med de smukke engle ..

    Kh Ketty/Himmelspjæt

    SvarSlet
  45. Jeg vil meget gerne deltage! Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  46. Super flotte, jeg vil meget gerne deltage:) brohusp@yahoo.com

    SvarSlet
  47. ihhhh sikke smuk pynt jeg er klart med

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!!

    SvarSlet
  48. Super Give Away! Jeg krydser fingre - de ophæng er simpelthen super smukke!
    Kh. Trine (trinekehlet(a)gmail.com)

    SvarSlet
  49. Hold nu da op, hvor er det noget lækkert julepynt. Så flot! Jeg krydser fingre :-)

    Kh Anne
    //akh(a)os.dk

    SvarSlet
  50. Hold da op, hvor er de dygtige de to kvinder. Så smukke ophæng altså. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  51. Sikke nogle skønne ophæng. Jeg deltager gerne :o)

    SvarSlet
  52. Fine ting til jul. Jeg deltager

    SvarSlet