lørdag den 7. september 2013

Lørsdags lykke

Det har været en dejlig dag!
Jeg har solgt (og købt) lopper i vores lokale forsamlingshus. Soveværelset er rengjort, og efter aftensmaden kørte drengene og jeg en tur over til mine forældre på æble- og blommerov. Arthur kravlede hurtigt op i blommetræet, og plukkede i hast en saftig blomme, han kunne sætte tænderne i
 
 


Min mor har lavet den skønneste marmelade af aroniabær og sommeræbler, så med hjem i kassen kom lidt æbler, så vi kan gøre hende kunsten efter i morgen. I morgen skal vi også have blommerne i madeira, så de er klar til jul.



 
Vi var også en tur i køkkenhaven, hvor drengene og min mor plukkede geoginer. Derefter fik vi travlt med at komme ind, for det buldrede og bragede og efter få minutter efter stod himlen oplyst af kæmpe lyn og regnen styrtede ned.
 

Marie Marie Marolle
 - flyv op til Vor Herre og bed om godt vejr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar