lørdag den 31. august 2013

Guld fredag


I aftes kørte vi, Therese, Louise & jeg en tur til Nr. Lyngvig... Fra sommerhuset var der den smukkeste udsigt ud over Ringkøbing fjord og mod vest med udsigt til Nr. Lyngvig fyr.

 
Der er så meget her i livet, der gør mig glad og godt - men blandt mine allerkæreste er Therese & Louise.
Det er en stor lykke at have så fantastiske, smukke og berigende veninder ...
  


Efter at have spist, snakket og grinet - gik vi en aftentur til havet. Over lyngen med modne sortbær og blåbær, forbi afblomstrede hybenbuske og gennem marehalm... ned til havet og ned til den smukkeste solnedgang



Godt midnat ramte jeg hovedpuden, meget træt - men dybt taknemmelig og med en smittende, klukkende latter - boblende i maven - efter at have grinet, fjollet og have hygget mig så befriende og let i de to damers vidunderlige selskab.


det smukkeste guld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar