torsdag den 18. april 2013

Om at få det bedste ud af det....

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det efterhånden er mere end svært at aktivere to drenge, der i den grad tænger til at komme i skole og få en normal hverdag igen. Det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg selv er dødtræt af og meget frustreret over fortsat at være lockoutet fra min arbejdsplads. I dag forsøgte vi igen at få det bedste ud af den givne situation, og det synes jeg bestemt, lykkedes for os.
 
Min lillesøster har fødselsdag i dag, så vi kørte en tur til Århus for at fejre dagen sammen med hende.
 
Først kørte vi forbi Marselisborg slot og derefter videre til Dyrehaven, hvor vi fodrede vildtet. Det er fascinerende at komme så tæt på dyrene. Og flere af dem ville gerne håndfodres med gulerødder. Yderligere så jeg årets første anemoner i skovbunden - hvor skønt!

 
 
 
 
Derefter gik turen videre til Moesgård museum og til Skov Møllen, hvor vi spiste den skønneste frokost i sol og blæst. Sikke dog et vidunderligt sted, det er bestemt ikke sidste gang, jeg skal besøge det sted. Ved siden af Moesgård museum kan man normalt gå ind til en flok får, der går i indhegning. Det havde vi set frem til, men da der i øjeblikket er de skønneste små lam, er forstyrrende publikum ikke velkomne - så vi nød synet af får og lam, - og betragtede dem på behørig afstand.
 

 
Dagen sluttede med lidt shopping i Århus. Hvor vi b.la. fik købt sommerjakke til Arthur hos Lady Marmelade - hvor er det dog bare en skøn forretning. Sikke en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar