søndag den 24. februar 2013

Søndag med ude- og indeaktiviteter

 
Min søster ringede fra morgenen og spurgte os, om vi var klar til en tur på isen. Så på med det varme tøj, skøjter og en tur på isen. Isen bar - selvom den ind i mellem sagde faretruende lyde.
 

 
Jeg har været i haven og finde bøgegrene. I efteråret fældede farfar en del af vores "bøgeskov". Ikke alle grenene blev savet til brænde, heldigvis - for i stakken fandt jeg et par stykker, som nu er til tørre ved brændeovnen. De små stykker skal bruges til kroge på Arthur værelse. Den længste skal have sort maling og wire, så den kan blive til bøjlestang. Allan har lovet at save til - jeg glæder mig meget tilat få det op.
Viktor har i dag haft besøg af Marie. Marie tegnede en meget fin dinosaur på Viktors dør.
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar