lørdag den 23. februar 2013

Drengeværelser 2

Vi er endnu ikke færdige med projekt drengeværelser... - i løbet af ugen har vi malet, tapeseret, ryddet op og hængt op på det, der efterhånden begynder at ligne et værelse, Arthur kan "bo" i.
Oven på tøjskabet er der blevet plads til to paddehattelamper, en gammel bambi, kurv, flagranke og den røde flyver.


På en væg er der hængt en lang reol med plads til bøger, legetøj og kurve. Kurvene skaber lidt orden på cd'er, farver, perler, Pokemons, riddere, Bakugangs mm.
Arthur ønskede at beholde den røde giraf, så den fik som den eneste af tapetfigurerne fra det tidligere værelse lov til at blive.

 

 
I dag er væggene blevet færdigmalet - ligeledes er lister, trappe, paneler og sidste dør har fået en omgang tavlelak.
I dag har vi også fjernet den store reol, der tidligere var på værelset. Så en hel væg er nu bar og klar til at blive "leget med".
Jeg har planer om, at den væg skal være kostumevæg ... så fastelavnsdragterne med kapper, hatte, våben mm. kan komme til sin ret. Det må meget gerne være lidt rustikt, og jeg vil gerne tænke videre i de birkestammer, der også er tapeseret på to vægge på Arthurs værelse.
 
På Pinterest http://pinterest.com/ylvalishule/brnevrelset/ har jeg fundet flere ideer, der i den kommede tid skal føres ud i livet. Så tror jeg nemlig, at kostumevæggen bliver præcis, som jeg kunne ønske mig.

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image


Værelserne mangler også lamper - på Pinterest har jeg fundet disse ideer, som vist også skal afprøves.

 Pinned Image Pinned Image


Ingen kommentarer:

Send en kommentar