søndag den 20. januar 2013

Kold søndag

 
 
 
Efter en lille frisk tur ude i sneen er resten dagen levet indendøre. Min mor ringede ellers sidst på eftermiddagen og inviterede til skøjtetur på søen, men den tager vi i morgen, i dag blev vi indendøre og...
- havde familie bowlingtunering på wiien.
- hyggede under dynen med computerspil på ipad.
- sad foran brændeovnen med Chai og gode bøger.
og ellers har vi snakket fastelavn og søgt nye fastelavnsideer på nettet og på Pinterest... - vi er nu endelig også blevet enige. Viktor vil være detektiv a'la Sherlock Holmes - og Arthur ønsker sig udklædning, som en af Bardas krigere. Så som ellers, håber jeg, at min mor, bedstemor og svigermor, vil hjælpe mig ved symaskinen, med nåle, tråd og strikkepinde.




4 kommentarer:

  1. Ja, det er lidt en udfordring med det fastelavn. Jeg overvejer at sy noget i plast med store bobler. Det kunne være sjovt at lave en snedronning eller noget, men det får jeg nok ikke lov at bestemme. Står det til mine piger, så køber vi kostumet...ved ikke rigtig.

    SvarSlet
  2. ØJ hvor det da bare lyder som en hyggelig dag, sådan nogle skal der også bare være plads til i programmet.

    Jeres udklædningsideer lyder bare skønne, glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
  3. Marie - Louise, det har også krævet lidt overtalelse, at overbevise mine drenge om, at de er meget flottere de kostumer, vi selv laver. Vi er efterhånden blevet udfordret af lidt af hvert - blæksprutte, drage, fugl Phøniks, Den gale Hattemager, elverprins, Robin Hood ... jeg vil se, om drengene stadig kan kravle i kostumerne, så jeg kan fotografere og vise dem frem :) Held og lykke med overbevisning af dine piger.
    Kh.Kristina

    SvarSlet
  4. Kæreste Marina
    Det har bestemt været hyggeligt! Kan dog godt få en ludt dårlig smag i munden, når jeg har "fedtet" dagen væk på den måde, men på den anden side, så var det lige hvad vi havde, tid, lyst og brug for. Håber, du har nydt søndagen. Jeg fotograferer og viser projekterne frem, når arbejdet skrider fremad.
    Kærligst Kristina

    SvarSlet