lørdag den 13. oktober 2012

Fyn er fin!

Vi har nydt det seneste døgn i Odense. Min lillebror er flyttet til Odense for at læse. Fantastisk by med den skønneste atmosfære. Det gjorde ikke oplevelsen mindre, at min bror har fået en lækker lejlighed i det gamle sindsygehospital, som ligger med udsigt til rådhuset og med parken og åen i baghaven. At "min" kære Maria og hendes Victor også bor i byen, gør den bare den endnu mere attraktiv. Vi har i den grad hygget os i godt selskab. Vi har set Odense Domkirke, hvor Knud Den Hellige er begravet, vi har set klostret, gifthaven, parken, gågaden... - men men men et lynvisit er slet ikke nok, vi må snart tilbage, for at se mere af Odense og omegn - og ikke mindst besøge vores kære.   

 
 
 
 


 
 
 
Men kun et lynvisit i Odenfor, for aftenen bød på fødselsdagshygge ved Sten & Rikke. Her blev vi blevet forkælet med dejlig dejlig mad og varmt bad i deres nye udendørs badekar. Dannie og jeg valgte nu at betragte baderiet fra landsiden.
 

 

2 kommentarer:

  1. Dannie har fundet endnu en fuglerede. Hvis du skal til Herning i dagens løb så kom forbi og hent reden, håndklædet og de to forskellige sokker som befinder sig os os. Ellers skal Sten og Dagmar på biblioteket, så kommer de til Kollund med tingene.

    SvarSlet
  2. Kæreste Rikke - Dannie er god til det med reder. Jeg er desværre bange for, at den rede fra i går, er så skrøbelig, sat den falder helt fra hinanden... Lad os lige snakkes ved - vi skal jo i Boksen kl.15.00, men Dagmar & sten er bestemt velkommen i Kollund inden da. - Og tak for sidst, det var noget SÅ hyggeligt. Jeg skal altså have bagt med de solbær en af de nærmeste dage.

    SvarSlet