fredag den 21. september 2012

Regnvejrsdag

 
Vorherre har åbnet for sluserne i dag - regnen vælter ned, og sådan en dag som i dag, skal jeg virkelig tage mig sammen for at bevæge mig udendøre. På vej hjem fra arbejde, lagde jeg turen forbi planteskolen. Jeg manglede en stor kurv min runde buksbom kunne plantes ned i. Det fandt jeg, men jeg fandt også en skøn hotensia, som bare måtte med mig hjem. Egentlig er jeg ikke så meget til blå hotensiaer, men denne hvor den blå farve er aftagende, og det blå bliver til grønne nuancer, synes jeg er smuk. Så nu bor den i en kurv foran huset. Ud over et par hurtige afstkkere udendøre, har vi holdt os inde i tørvejr. Mens regnen har silet ned ad vinduerne, har vi hygget os. Jeg har fået bagt kyskager, denne gang med blåbærpulver. Forleden købte jeg en pose blåbærstøv fra Mill & Moltar... det kan varmt anbefales. Kyskagerne får en fin farve og de smager af flere af den slags.  
Ellers har jeg rodet lidt med libertystoffer. Jeg har været i gang med at stryge volumenflies på stoffene, så jeg kan lave små stjerner, det projekt viser jeg frem, når jeg er lidt længere fremme.
 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar