lørdag den 7. juni 2014

At se det store i det små...

Allan og jeg har hjulpet hinanden i dag med at hente, opstille og male tørrestativ.
Vi var rigtig gode til det, og det føles godt!
Jeg har i lang tid ønske mig et stort tørrestativ i haven, men vi har aldrig fået taget os sammen til at få hentet et. I dag gjorde vi så alvor af det - fik det hentet (helt i Silkeborg), og det er tilmed rejst og malet. Ja, det er en lille ting, jeg ved det, men når det er noget, man har ønsket sig længe, føles det rigtig godt, når det er ordnet.


Vi har grillet og spist nyopgravede kartofler - der er noget ganske særligt ved årets første kartofler.


Jeg har rykket mælkebøtter op, og fodret naboens store gæslinger



Vi har hygget med bøf og hotdogs - og spist ude i det gode vejr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar