søndag den 8. juni 2014

Læsning

 
Det er ikke meget andet en læsning dagen i dag har stået på. Tirsdag skal jeg igen være censor i dansk, så der er unægtelig en del, der skal læses op inden da. Allan og drengene tog en tur i svømmehallen, så jeg kunne få læsero.
Nu er jeg færdig, hvis man da kan blive det, - i hvert fald har jeg besluttet mig, at nu er det slut. Aftenen har jeg hygget med drengene. Vi har plukket lavendelblomster, som skal tørres og dernæst laves til lavendelsukker. Særligt Arthur er meget optaget af den slags opgaver.


 
Tørrestativet er færdigmalet, snoren er monteret, og det første vasketøj har fundet vej.
Arthur har fundet vej til hængekøjen - ikke noget dårligt valg.
 




På vej for at fodre hestene med gamle æbler - og en ny buket af det smukkeste ukrudt til vasen




Fin fin kløverplante på havebordet

 
Og aftenarbejde i haven med Arthur inden mørkets frembrud...
Arthur sætter tøjklemmer på den nye tørresnor





Der vandes tomater - chilier


Og rabarber på fortrappen

 
Og geranier og figner i baghaven



Nye geranier - forhåbentligt.
Håber, de vil skyde
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar