tirsdag den 10. december 2013

10. december

 
Også i dag har jeg ryddet op og gjort rent. I dag var turen kommet til vores baggang og det ene af vores badeværelser.
Baggangen har nu fået en fyrgren ind - og en enkelt af bedstemors ballerinaer er hængt på grenen.
I vinduet har jeg hængt et keramikhjerte - og så er julen også flyttet ind der.




På badeværelset har jeg hængt mit nye ophæng fra Bloom K - i glasset er en hvid amaryllis på vej. Det bliver SÅ fint, når den springer ud... - og efter billedet blev taget, er hvide hyacinter plantet i mange af de små hvide potter på hylden. Og endelig har de hvide anemoner, min bedstemor lavede sidste år, fundet vej til planten på øverste hylde.


Ellers bager jeg vaniljekranse a'la Den Gamle By. Laver skøn æblelikør og sylter valnødder i appelsinlage.
Nu har jeg plantet mig i min nye stol, for nu, endelig, er den kommet. Og den er præcis så flot, som jeg håbede. I morgen venter rengøring på vores lille bibliotek, og så skal jeg have lavet brændte mandler.  

2 kommentarer:

  1. Takker, Karen Elisabeth... Men så skulle du se de steder jeg endnu ikke har været forbi med skure og skrubbe :)

    SvarSlet