tirsdag den 8. oktober 2013

Noget i hænderne

 

For en tid siden oprettede jeg på pinterest et board, jeg valgte at kalde "noget i hænderne". Siden da er den blevet blandt mine yndlings boards og mange smukke billeder, der kan passe under denne titel, har fundet vej til boardet.
http://www.pinterest.com/ylvalishule/boards/
 
 
Billeder af mennesker med hænder:


  
  
 
- der indsamler og bærer på årstidernes frugt og grønt...
 
 
  
- der arbejder med blomster, bagværk... bare fordi de ikke kan lade være
 
 
- der føler, mærker og sanser...
 

- der kan deres kram i form af et smukt og passioneret håndværk
 
 
der kærligt passer på, holder om og giver...
 
 
 
 
... og af hænder der fortæller om et det liv, der er levet og leves
 
 
Alle disse smukke billeder er venligst lånt på pinterest, og er desværre ikke taget af mig,
gid de var,
for sikke historier de fortæller.

10 kommentarer:

  1. Ja, kære Gitte - Gid de var mine :)

    SvarSlet
  2. Det board passer godt til dig. De smukke billeder kunne være dine egne hænder. Du har stort set altid noget i hænderne.

    SvarSlet
  3. Meget smukke - og ja, fortællende - billeder! :-) Skal vist lige omkring dig på pinterest! ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke historier... Jeg er vild med de billeder, det er fotokunst der vil noget

    SvarSlet
  5. Kæreste Rikke
    - i hvert fald er de hænder, jeg har valgt ud - alle fyldt med noget, jeg holder af, og som jeg også kan lide at have i hænderne :) Glæder mig til lørdag
    Kærligst Kristina

    SvarSlet
  6. Kære Trine
    Jeg er også helt pjattet med de billeder - tænk at vi kan så meget med vores hænder, det er da helt fantastisk!
    Jeg håber, at du kan finde noget på "min" pinterest, der kan inspirere :)
    Rigtig dejlig dag
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  7. Ja Karen, sikke historier - og der står dygtige fotografer bag - men måske man selv skule overveje at fotografere lidt flere hænder.:)
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  8. Ja, sådan ville jeg også gerne kunne fotografere. Kommer til at tænke på et smukt, rynket ansigt, hvor tiden har sat sit præg og livet blevet levet. Disse fotos er på én gang opstillede og dog 100 procent autentiske. Tak for synet :-)

    SvarSlet
  9. Selv tak, kære Gitte.
    Og du har helt ret, det kunne også være ansigter.
    Kh. Kristina

    SvarSlet