tirsdag den 21. maj 2013

Der er så meget mænd ikke forstår...

Vi er hjemme igen... - og selv om jeg ikke fik shoppet ret meget, lykkedes det mig alligevel at få sneget små skatte med hjem. Totalt overflødigt, unødvendigt... - og stort set alt sammen noget Allan mente, jeg i forvejen havde i mine gemmere - niks; - der er så meget mænd ikke forstår!

Som nu de tre nye ruller maskintape... der har HELT andre mønstre end de andre 20 ruller i skuffen.
Og stempler med NYE motiver og sværte i NYE farver - uundværligt!


Og nye opvaskebørste et absolut must... den gamle var slidt, og så er de tilmed pæne.
En ny udstiksform - drage (sådan en havde jeg sjovt nok ikke i min pæn store samling)


Meget fine kugler til værelset ... - og de skønneste små anskuelsestavler.

 
Og så har jeg på markedet købt de skønneste krydderurter. Når der nu står økologiske frilandsurter for snuden af mig til røverpris - så lader jeg ikke jordbær-, chokolade- og æblemynte samt Stevia og salvie forbigå.
4 stk. chaithe til lageret (okay, her erkender jeg rimeligheden i Allans underen) Det eneste der berettiger det køb er, at de er langt billigere i Berlin
Og lidt slik fra chokoladebutikken Olivia - bare fordi det er pænt :)
Fine postkort, en snurretop og en Opinelkniv.

Der er SÅ meget mænd ikke forstår!
 


4 kommentarer:

  1. Du har helt ret, der findes ganske enkelt ting der er totalt uundværlige...og det forstår de fleste mænd ikke.......eller tror du bare det ligger til de to brødre?

    SvarSlet
  2. Nnnnæææhhhh, jeg tror ikke de er brødrene alene, det er vist mænd generelt :)

    SvarSlet
  3. Ja, hørt. Helt sikkert mænd generelt.

    SvarSlet
  4. Præcis Teresa! Uden tvivl... I denne sammenhæng skal Allan ikke beskyldes for at være værre end andre. Men han er storslem, når det gælder om at bestemme indretning ;) - Men det har vi jo kuren til - ikke?

    SvarSlet