onsdag den 27. marts 2013

Og det var onsdag...

Endnu flere kaniner er henover dagen blevet strikket og hæklet. Så jeg håber, at min bedstemor har lyst til at hjælpe mig med at samle dem, når hun kommer på besøg i morgen.


Drengene har været i haven og brænde visne blade af. Allerede da jeg parkerede bilen ved vejen, efter at have været på indkøbstur, kunne jeg se og lugte røgen fra baghaven. Hold da op, sikke en masse røg og os, men hvor de hyggede sig, og det mindede mig rigtig meget om forår.  


Jeg var en tur ved Karen i Bloom K, hvor jeg "faldt" denne fine fuglerede, den måtte lige med hjem.
Sådan synes jeg bedst om påskepynt - naturligt og enkelt.


I aften har Viktor hjulpet med at skralde kartofler. I morgen får vi besøg af mine bedsteforældre og kusine Dagmar, som alle er inviteret til påskemiddag med flødestuvede kartofler og lammekølle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar