onsdag den 10. oktober 2012

Planlagt fridag

Efter et par hektiske dage på arbejde, hvor jeg sammen med min klasse, har arbejdet med Projekt Partnerskab fra morgen til aften, var det dejligt med en planlagt fridag. Jeg tog med drengene i skole. Først var jeg i 0.klasse med Arthur og senere med Viktor i hans 2.klasse. Begge dele var en god oplevelse, men jeg dog alligevel efter dagens oplevelser glad for, at det er blandt de ældste elever, jeg har min daglige gang. Efter endt skoledag tog drengene og jeg ud og samlede kastanier. Vi kørte til Søby, hvor vi kiggede på fårene ved søen. Desværre kunne vi ikke komme tæt på dem. De er ikke som køer nysgerrige af væsen, snarere tvært imod, vi gjorde ellers mange ihærdige forsøg på at lokke dem på tættere hold, men vi måtte nøjes med at betragte og beundre dem på afstand. På vores tur fandt vi meget store og flotte agern, dem må vi have fundet på noget at bruge til. Den første af puderne til min faster tager form, jeg tænker at forsiden hækles, og at bagsiden kunne være læder, men nu får vi se, i hvert fald må strikketøjet vente til i morgen. For i aften skal jeg med skønne Louise, hendes mor og min mor ud at spise - og dernæst ind og se Billes Augusts film om Marie Krøyer. 
 
 
  
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar