torsdag den 9. august 2012

Tju hej...

Tju hej hvor det "går"!  Jeg har igen taget hul på noget der minder om hverdag. Madpakkerne skal igen smørres, drengene afleveres og jeg på skolen til forberedelser, kurser og møder. Det er dejligt at være på skolen igen, dejligt at se mine kolleger og dejligt at "virke", i det omfang jeg nu kan følge med.
Så det er så som så, hvad energi der er tilbage på batteriet, når jeg når sidst på dagen.

Jeg har dog fået gang i et miniprojekt. Arthur skal begynde at gå i skole fra på tirsdag. Han har vilde planer om, hvordan han skal se ud den første skoledag. Han forestiller sig cowboybukser, butterfly og overskæg - shit. Jeg kan se det for mig, og det er ikke lige det første skoledagsbillede, jeg ønsker mig foreviget i fotoalbummet. Så jeg har besluttet mig for, delvis at imødekomme hans ønsker. Cowboybukser eller andre seje bukser - ok, overskægget gemmer vi til fastelavn, og så hækler jeg et butterfly til ham.
På en rigtig fin blog der hedder "frøkenen og baronen", er der en fin opskrift på butterfly, den har jeg ladet mig inspirere af.
Jeg er endnu ikke færdig, mangler stadig midterstykket og remmen, men skal lige have fundet ud af, om Arthur er til blomstret eller prikket ELLER om jeg er "nødt til" at købe nyt stof.
Lige nu sidder jeg og overvejer, hvordan Viktors skal se ud, for det smitter med de propeller om halsen.


Min fødselsdag nærmer sig, og jeg har fået en fødselsdagsgave på forskud. Den skønneste bog; "Kaffeslapperas" - hvor kreative mennekser taler om strikning og det at skabe. Der er også fine opskrifter i, så det er svært ikke at blive inspireret til endnu flere projekter.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar