lørdag den 4. august 2012

"Ikke" så dyr i drift

Berlin er lagt bag os for denne gang. Drengene har været med moster og onkel på Engelsholm slot og besøge Cecilie. Herhjemme har vi fået pakket ud, taget hul på vasketøjsbunken og ryddet lidt op. Endnu en bogreol er styrtet ned af væggen, denne gang i stuen, så konklusionen er, at det snart kræver flere reoler. Jeg har aflagt gårdbutikken et besøg for at få nye forsyninger af æg og grøntsager og været på pluk selv marken efter gladiolus og solsikker.
Gulerodsbrud bager i ovnen og nyindkøbene i Berlin er pakket ud. Synes faktisk ikke at jeg "har været dyr i drift", men er glad for nyindkøbene.

 

En fin keramikfugl fra Susan Liebe - kunne jo ligeså godt have købt den herhjemme, men synes at denne farve var så yndig. Chokolade i fin indpakning kom også med hjem.


Oliventræs køkkenskeer, stof og fine postkort.
I Prenzlauerberg var vi i den fineste legetøjsforretning. Viktor købte en skøn tovbane, som vi skal have hængt i træerne ved hulen, så der kan transportes mad til hulen. Jeg forelskede mig i skønne postkort med fugle og sommerfugle - det var et slaraffenland af skønne ting. Jeg videregiver adr. her:
Kaltaka - Spielwaren & Handgefartiges - Raumenstr. 21 - Prenzlauerberg - Berlin.


Med hjem kom også lidt indpakningspapir med påfugleprint, masking tape og en bog om Berlin.
Samt endnu en lille fugl, som nu bor i fuglehuset ved tapettræet i drengenes legeværelse.


Og så har der også været lidt tid til at hækle på tæppet - herrernes håndboldkamp var jo desværre ikke så spændende, så jeg kunne godt koncentrere mig om begge dele.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar