tirsdag den 3. juli 2012

Udeliv

Det meste af dagen i dag er levet ude. Formiddagen med hyggeligt besøg af kære Lise. Jeg havde hæklet et par armbånd til hende, og hvor er hun dog fin med dem. Dejligt er det, at se at det man laver, kan bruges og værdsættes.
Armbåndene er hæklet i blankt bomuldsgarn og knappes sammen af hjemmelavede libertyknapper.
Ellers har jeg nydt dagen med min lillesøster. En tur på landet og handle kartofler, salat ... i gårdbutikken. Derefter en tur på planteskolen efter endnu en basilikum. Sneglene spiser om kap med os, og den senest indkøbte basilikumplante faldt ud til sneglenes fordel. Denne gang skal det blive løgn, så nu er den nyindkøbte basilikum sat på havebordet, så satser jeg på, at vejen til den er for lang i sneglefart.
Aftenen er nydt på terrassen, hvor aftensmaden er indtaget i bållugt og et duepars højlydte insisteren kurren, mindre kunne have forskønnet aftenens lyde.
I morgen kommer drengene hjem fra bedsteforældrene, dejligt, jeg glæder mig til at se dem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar