fredag den 29. juni 2012

Sommerferie

Idag lukker min skole ned for sommerferie, mærkelig at være herhjemme og vide at det nu er sommerferie. Det er en helt forkert måde at gå til sommerferie på. Den stemning jeg plejer at have på denne dag, har langt fra ramt mig. Jeg savner, at have skrålet med på "Ferie, ferie, ferie, slap nu af du har fri..." sammen med mine elever og kolleger. Benet føles heller ikke ferieklar, og jeg tænker, at det kommer til at fylde rigtig meget i min ferie at blive gående igen. Nå, men sommerferie er det i hvert fald - og det må jeg selvfølgelig få det bedste ud af i den situation, jeg nu en gang, befinder mig i.

Arthur elsker at plukke alt, hvad der kan plukkes. Så det er heldigt, at der i 
denne tid er meget at samle og plukke. Så vi har plukket jordbær og tomater. Også i krydderurtebedet blev der samlet ind.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar