mandag den 25. juni 2012

Lidt lyserødt

Endnu en stille dag - hvor benet mest af alt har haft brug for hvile. Alligevel blev det til en hyggelig eftermiddag sammen med to af mine kære veninder i min venindes skønne kolonihave. Vi fik delt en jordbærkage og ellers delt en hel del mellem himmel og jord
Posten kom forbi i morges med libertystof bestilt hjem fra England - særligt de lyserøde stoffer satte de kreative tanker på arbejde, jeg tænker, at der skal arbejdes lidt med knapper og stof. Ellers blev der læst i en af mine absolutte favoritter; "Naturens spisekammer". Aftenen bød på et varmt bad - herligt igen at kunne kravle i badekaret med en god bog. Sommerfuglen er skabt af min svigerinde, den sidder på et fint tørklæde jeg fik efter operationen, sådan vil jeg gerne lære at brodere, jeg øver, men der er mange og lange lektioner hos min elskede bedstemor, inden jeg lærer kunsten.   


 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar