søndag den 24. juni 2012

Gul(d) søndag

 Det er vel forkert at sige, at livet har været gået i stå i de seneste tre uger, siden jeg blev opereret, men det er nærmest sådan, jeg har haft det. Jeg har følt mig indespærret - som en løve i et bur. Jeg har savnet min bevægelsesfrihed, følt mig sat ud af spil, været totalt afhængig af mine kære og kæmpet for at de indre demoner, ikke skulle få overtaget. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at et brækket ben og en operation kunne gøre det ved mig. I dag kan jeg mærke, at jeg er på vej op igen. Jeg kan nu (i kortere perioder) have begge mine nyindkøbte gule sko på. Jeg plejer ikke at bryde mig om farven gul, men af en eller anden grund har den sneget sig ind på mig gennem de seneste dage. Måske fordi jeg savner solen, sommeren, glæden og spontaniteten...?
I dag har jeg bevæget mig lidt rundt uden krykker - ganske vist meget humpende - men UDEN krykker. Det er godt for mig at mærke at det lykkes, det giver mig mod, tro på at jeg nok skal blive fysisk aktiv igen og det sætter en masse ideer i gang. De seneste uger har mine kreative ideer nærmest stået på stand by. Jeg kunne have læst en masse litteratur, som jeg ellers normalt gerne vil, men sjældent finder tid til, men lysten og overskuddet til at fordybe sig i en god bog har ikke været tilstede. Idag har været en gul(d) søndag.
 







Min faster og kusine kom på besøg med en smuk buket hvide silkepæoner

  Thora Finnsdottir - min lillebror luftede mig den anden dag, denne fine krukke MÅTTE med hjem

Hvor er den fin - nyudsprungen klematis i haven

Gul(d) inspiration

Der bliver drukket meget the og Chai i denne tid

Også i tæppet (evighedsprojektet) har den gule farve sneget sig ind

Ingen kommentarer:

Send en kommentar