søndag den 29. marts 2015

Palmesøndag


Det er snart sengetid, og jeg må konstatere, at det blev sådan en søndag, hvor jeg aldrig rigtig kom i tøjet. I formiddags kom min søster og Cecilie med rundstykker, med sig havde de deres dårende dejlige kattekilling; Hektor. Du godeste hvor er den kær.
Dagen er gået godt - med varmt karbad, uredt hår, læsning, Stratego med Arthur, hulebyggeri, kaffe med genboen og telefonsnak.


Mine nyindkøbte porcelænsfigurer de sniger sig lidt ind hist og pist - et par stykker mere, og så tænker jeg, at det er slut.

 
Arthur har leget med trækronen, jeg fremstillede til vores teaterforestilling på skolen.
Så vi var lige en tur i haven og tage et par billeder af det grønne træ, mellem alt det er pibler og spirer nede i vores skovbund.
Sikke en dejlig, afslappende Palmesøndag - og i morgen venter endnu en feriedag med hyggelige gøremål - vi er heldige!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar