søndag den 30. juni 2013

På sommerferietur med Arthur

Sommerferie... en lang, ubrugt sommerferie venter foran os. - Sikke en lykke!
 
Jeg glæder mig og ser frem til - dage i Berlin, ødegårdsferie i Sverige, samvær med min familie og mine veninder, kreative sysler, havearbejde og måske stuen skal males??? 
 
Weekenden har budt på klassearrangement i Viktors klasse.
I dag har Arthur og jeg været på tur. Naturen omkring os er i øjeblikket en gavebod af planter og bær.
Arthur og jeg har plukket hyldeblomstskærme til sommerdrik.  



 
 
 

Vi har været en tur på et af mine hemmelige blomstersteder, hvor vi fik plukket sommerblomster til vaserne. Arthur var flittig med saksen.

 

 





Lige inden vi skulle hjem, fik Arthur øje på en masse flotte fingerbøl. Selvfølgelig skulle de også med hjem, og hvor er de dog smukke i vaserne.



 


Og her i aften er en feriegæst budt velkommen. Vi skal i den kommende uge passe den sødeste kanin.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar