tirsdag den 15. januar 2013

Ventetid - der er værd at vente på

Min dygtige svigermor er (igen) i gang med at lave et fint tørklæde til mig. Dejligt, at hun har gang i strikkepinde og hælenåle, i en tid hvor jeg selv absolut intet håndarbejde får fra hånden. Farvesammensætningen i dette tørklæde er lige præcis, som jeg kunne ønske mig det. Jeg synes ofte, det kan være lidt svært at forestille sig, hvordan det endelige resultat vil tage sig ud, når garnnøglerne ligger side om side, men det her er bare lige sagen. Jeg er rigtig rigtig glad - selvfølgelig kan jeg vente til min svigermor bliver færdig, men jeg GLÆDER mig meget til at få den om halsen.
 
 
I aftes havde jeg inviteret mine drenge og jeg på aftensmad ved min mormor og morfar - i min mormors vindue blomstrede amaryllis i lyserøde og røde farver, den plante er altså imponerende.
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar