lørdag den 1. september 2012

I dag har vi haft besøg af min bror og søster - det har været en dejlig dag!
Vi har leget på skibet, der endnu ikke er fjernet efter vores byfest sidste weekend. Jeg håber, den får lov til at blive stående en tid endnu, for det er sjovt at lege på den. Ellers har vi sparket til dåse, sjovt som man kan gå op i det. Jeg turde knap trække vejret, da min bror var finderen, og var en meter fra mig, hvor jeg havde gemt mig i hækken - han fandt mig ikke, men jeg må med skam i livet erkende, at jeg tissede en lille smule i strømpebukserne af skræk. Ved ikke helt om den slags hører til i en offentlig dagbog, men på den anden side hvorfor ikke? :)  Ellers har vi samlet snegle (ca.250 fine sneglehuse fandt vi), vi placerede dem alle på en træstub i haven, flot syn - så længe det varede, inden de kravlede hver til sit. Vi har bagt svampet chokoladekage med valnødder. I skrivende stund er vi  samlet i stuen med starinlys tændt i alle vinduerne og Alvin i fjernsynet. Lørdags LYKKE...
 
 


2 kommentarer:

  1. Ren familieidyl. Skønt. Og smukt med sneglehusene.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for hilsen, kære Rikke. Sneglesamlingen var så fin - sikke et farvespil... Håber, I nyder weekenden. har planer om, at jeg om lidt skal bage småkager og udstikke dem med bladformene, jeg har fået af dig.

    SvarSlet