onsdag den 20. august 2014

Fødselsdagsgaver 1

For en uge siden havde jeg fødselsdag - og i den anledning har jeg, som altid, fået de dejligste fødselsdagsgaver af mine kære.
De næste dage laver jeg lige et par indlæg, hvor jeg viser mine fine gaver frem.
 
 
Figenplante fra en sød veninde
 
 
Armbånd i kohorn fra mine søskende og deres kærester
Armbåndet har stort set siddet på mit håndled siden jeg fik det. 
 
 
Georg Jensen sølvøreringe fra min mand og svigerforældre
 
 

- Fine håndklæder lavet af min dygtige svigermor
- Gammelt penalhus fra min bedstemor
- Buket fra mine drenge




Og lidt flere billeder af det smukke gamle penalhus med indhold, som min bedstemor har foræret mig. Det har, så længe jeg kan huske tilbage, ligget i min bedstemors chatol. Jeg har altid godt kunnet lide det gamle slidte penalhus. Nu er det mit, og det har fået en værdig plads, sammen med mange af mine andre skatte.
I morgen viser jeg flere af mine dejlige gaver frem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar