søndag den 2. februar 2014

aaarrrhhh weekend

 
I går havde vi besøg af min søster og Cecilie. Vi kørte en tur i Stof og Stil, hvor vi fik handlet ind til drengenes fastelavnskostumer. Dernæst kørte vi en tur til Aulum, da jeg ved flere lejligheder har hørt en antik og genbrugsforretning omtalt, som skulle ligge derude.
Først og fremmest var jeg på jagt efter ting, som skal syes på Viktors troldmandshat.
Viktor ønsker sig noget i retning af denne, - som jeg har fundet på pinterest lige her
 
 
Og sørme så - det var et rigtig fint sted, vi kom til. Pivkoldt i de store haller, men med rigtig mange sjove, skæve og fine ting. Det lykkedes mig at finde lidt, jeg ikke kunne "leve" uden - og også noget jeg kan bruge til troldmandshatten. Udover gammelt jern, knapper og en kaffekandesommerfugleholder kom også en fin sølvbroche, et søpindsvin og gamle mellemlægsservietter med hjem.
 

Med hjem kom også en mågevase, to gamle glas og en fin gammel metalkasse


Cecilie fandt disse skønne briller

 
I dag har vejret været mildt, så vi tog på geocaching. Vi har været på Peter Plys' geocaching - fundet vej gennem 100 meter skoven - og været ved poohsticks bridge og med lidt besvær lykkedes det os at finde samtlige caches.





 
Og søndag eftermiddag på sofaen  med Chai the, hjemmebagte kanelsnegle, fjernsyn og min nye lidenskab; Jossi Adler krimi.



Håber, I har haft den skønneste weekend

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg glæder mig til at se årets kostumer hos jer. Du er til stor inspiration og jeg genkender den glæde både du og drengene har ved at kreere det helt rigtige kostume. Her står den på vaskebjørn til Enja i år, men det bliver bare en "kopi" af en kjole jeg har fundet på netten. Ronja bliver 12 år i år, så måske det er ved at være slut for hendes vedkomne. Meennnn jeg står stand by, hvis hun kommer om en uge og liiigggggeeeeeee skal have syet et kostume.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vaskebjørn, det lyder spændende. Og det kunne jo være at ældste datteren får en idé, I hvert fald ville jeg ikke stoppe med at få kreeret udklædningstøj, hvis jeg havde en mor som dig, der kan fremtrylle de skønneste ting.
      Håber, I har det godt.
      Kærligst Kristina

      Slet