torsdag den 30. januar 2014

Skøjtetur


Mandeinfluenza, nu ved jeg, hvordan det føles - for noget i retning af sådan en slem omgang djævelskab har jeg været ramt af siden i søndags. Snottet og med ondt i alle led - så jeg har ligget i sengen et par dage, noget der sjældent sker, og noget der ikke rigtig passer mit temperament.
I dag hentede jeg drengene efter endt skoledag, så de og jeg kunne blive luftet lidt. Vi havde sat min mor stævne på søen.
Frem med skøjterne og drengene op på kælkene, så vi kunne komme på isen. Også min mor fandt skøjterne frem. De nu 50 år gamle skøjter, hun fik foræret som niårig, var i dag på isen for allersidste gang, for læderet bristede da hendes strikkestrømpefod blev stukket i skøjten. Jeg har foreviget skøjterne, og vi blev enige om, at holder det næste par hun erhverver sig ligeså længe, så er det vist ikke så ringe endda.
 
 


 
Drengene måtte lige en tur over og lege med dunhamrene, så nu er der sørget for at de har fået spredt deres frø vidt omkring.


 
og så et lille hvil med tid til fastelavnsbolle
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar