søndag den 10. marts 2013

Gevirsygen er nært forestående

Friske æg i køleskabet - så jeg gik lige bageamok...
...4 timer senere ... - så havde jeg bagt speltkiks dyppet i chokolade og formet som får. Kokostoppe med revet ingefær, banankage, chokolade cookies med valnødder samt en omgang appelsinboller.
Så nu kan den kommende uge bare komme an - forude venter en skraldebang uge med projektfremlæggelser i 7.klasse, møder på skolen, bestyrelsesmøde på Scenekunstskolen, skole - og hjemsamtale, forældrebestyrelsesmøde og dramauge. Fredag fylder Arthur 7 år og lørdag kommer hele familien og fejrer Arthur. Og så lige krydret med lidt løst og fast... jo jo kom bare an uge 11!




Efter at have bagt og med udsigt til en heltisk uge, tænkte jeg, at det ville være sundt for sjæl og krop at blive luftet lidt. Så jeg kørte en tur i skoven - og kiggede efter gevirer. Det er nemlig fra nu af, at det sker, at vildtet kaster deres gevirer. Jeg så en masse dyr, men alle med gevirerne på hovedet, så jeg er ude i god tid.




På min vej til skoven skal jeg forbi de skønneste køer. Jeg kan slet ikke stå for dem. Jeg jeg måtte lige ud og kigge lidt - og der stod vi så og gloede på hinanden i en rum tid. Der er ikke ret meget i denne verden, der i den grad kan glo, som en ko kan det, men så smukke køer som disse gider jeg altså godt glo retur på. Sikke øjne, farver og horn - SMUKKE kære dyr. 

2 kommentarer: