onsdag den 13. maj 2015

MAJ








4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:) En slik snegle skulle jeg gjerne hatt i min hage.

    SvarSlet
  2. Silje, jeg var gerne kommet til jeres fantastiske dag på Steinerskolen, og så havde jeg gerne haft en store kasse med snegle med til dig.
    Måske vi skulle overveje det engang i fremtiden?
    Rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Hej Ylvalishule, jeg har med stor interesse læst med på din blog, især indlæg om Berlin.
    Vi skal en tur derned igen, og hár set de highlights "man" skal se, så derfor tænker jeg om du har en mulighed for at hjælpe med at finde alle dine indlæg om Berlin på din blog.
    Kh Jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dog dejligt at høre, at det kan bruges til noget... Faktisk er jeg her netop nu, og har endnu et par indlæg i støbeskeen. Helt ærlig, Jeg aner ikke, hvordan jeg skal samle alle indlæggene. Jeg drømmer om en side, hvor jeg kan samle det hele ude i kanten, a'la din blog - jeg har forsøgt, men forgæves.
      Mine seneste indlæg om Berlin hedder "Rejsetip Berlin 1-6, og er lagt ud inden for de seneste to mdr. men jeg har jo skrevet om Berlin utallige gange på bloggen. Jeg vil rigtig gerne hjælpe. Måske du kan hjælpe mig, og fortælle hvordan jeg skal gøre? Ellers må du gerne skrive om, hvad du/I gerne vil se - hvad jeres interesser er, og så vil jeg hellere end gerne hjælpe med inspiration. Berlin er en fantastisk by - jeg kan godt forstå, at du gerne vil besøge byen igen. Kh. Kristina

      Slet