onsdag den 26. marts 2014

Så fandt den vej.... til mig.


Det kribler og krabler i fingrene. Mit lille drivhus har fundet vej til matriklen, og står nu i forhaven. Der skal den nu ikke stå i ret lang tid, men jeg skal lige have ordnet lidt i baghaven, inden den kan finde sin nye plads. Det lille hus er super fint ... og det dufter allerede derinde, for de første krydderurter har fundet vej.
 
 
Da drivhuset har været brugt til messe, fulgte der lidt planter med huset - bl.a. den fine røde kløver, som er plantet i en af de i alt fire plantekasser.
 



Når det bliver weekend, skal jeg rigtig i gang med jord, gummistøvler, vandkande og plantning. Indtil da må jeg nyde synet, når jeg kigger ud af vinduerne. Og så skal jeg have fundet et lille fint bord, som kan bruges i huset - og fine små lygter som kan hænge på stangen, der er monteret oppe ved loftet.
Så fint det bliver i min lille oase - og så skal jeg drikke kaffe med alle mine dejlige mennesker derude, måske én af gangen - men det bliver SÅ godt.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det en skønt drivhus. Hvor mon det kan købes?
    Der skal nok komme mange gode timer med at nusse med planter hele foråret og sommeren. Pøj pøj med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak ....
      Tjek denne side: https://www.facebook.com/UrbanGreenhouse - her tror jeg, du kan finde nødvendig information. Ellers må du lige vende tilbage, så skal jeg forsøge at få fat i en kontaktperson.
      Kh. Kristina

      Slet
  2. Ajj hvor er den fin:) STORT tillykke med den.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler virkelig også, at huset er en fantastisk gave - så jeg håber, at jeg får vandet og nusset, så det bliver den hyggelige oase, jeg drømmer om :)
      Knus retur

      Slet
  3. Jubiii jubiii juhuuuuu......

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjjju heeejjjjj ttttjjjuuu hhhhuuuu... kommer du snart og drikke kaffe, kæreste Lise?

      Slet
  4. Så fint det er. Jeg kommer og får kaffe.

    SvarSlet
  5. Så fint et lille hyggehus. Vi så det lige da vi lagde vejen forbi i formiddags.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er og meget glad for det... Har I været forbi Kollund?
      KNUS

      Slet
  6. Ja, vi har lånt noget af dit....din gullash kanon. Vi ringede og spurgte Allan om det var ok at køre forbi selvom I ikke var hjemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. SUPER!
      Håber, maden bliver god - og at I nyder weekenden.

      Slet